Klacht NRC Handelsblad: nrc stuurt misleidende mail en de afmeldingslink is om een product bij hen af te nemen.

KTM2020

Opgelet: NRC stuurde mij onderstaande mail en als je op de afmeldingslink klikt wordt je doorgeroute naar een site waar je dan een abonnement neemt op 1 van hun producten ipv dat je wordt afgemeld. Zo proberen zij je een oor aan te naaien en op een illegale manier leden te werven. Als je een abonnement hebt op hun krant en je hebt klachten en deze digitaal aanmeldt dan worden deze door hen verwijderd zodat het erop lijkt of je nooit een klacht hebt gehad. Dat hadden ze bij mij geprobeerd, echter zonder resultaat want ik heb print screen van gemaakt. Vwb hun misleidende mail heb ik ze verzocht om mijn gegevens terstond te verwijderen of anders zal ik ze bij de AP aanmelden.

Beste nieuwsbrieflezer,
Over iets meer dan vier weken zijn de Tweede Kamerverkiezingen, die in deze roerige tijd het beleid voor de komende jaren zullen bepalen.
We willen jou als nieuwsbriefabonnee graag tot de verkiezingen gratis kennis laten maken met alles wat NRC te bieden heeft. Je krijgt tot en met 16 maart volledige toegang tot nrc.nl en onze apps. Hiermee krijg je dagelijks diepgravende verhalen die je helpen om de verkiezingsstrijd te begrijpen.
Lijkt dit je wat? Registreer je dan hier!
Toegang tot NRC is voor jou gratis, loopt tot de avond vóór de verkiezingen en stopt vanzelf. We vragen geen betalingsgegevens van je. Wel zullen we je gedurende die tijd een aantal e-mails sturen die de voordelen tonen van een NRC-abonnement. Ook bellen we je één keer zodra de toegang is afgelopen om je te vragen naar je ervaringen en je een aantrekkelijke aanbieding te doen. Geef mij onbeperkt toegang

We wensen je veel leesplezier!
René Moerland
Hoofdredacteur NRC
Matthijs van de Peppel
Hoofd marketing en service

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Toegang tot nrc.nl geeft je artikelen die je een breed beeld geven van de wereld waarin we leven. Hieronder hebben we een aantal voorbeelden geplaatst.

DIT IS EEN DEEL VD MAIL AANGEZIEN IK MAX 2500 TEKENS MAG GEBRUIKEN. MAAR HEB BEWIJS KAN IK OVERLEGGEN.

Dit is een waarschuwing. Ik heb zelf aan NRC doorgegeven om mijn gegevens te verwijderen anders zal ik ze bij de AP melden. Ik abonneer ook niet meer op hun krant, ze dachten mij bang te maken door een incasso bureau op mij af te sturen maar toen ik een tegenvordering indiende hoorde ik helemaal niets meer. Ik heb tegen het bureau en NRC gezegd dat zij mij een dagvaarding moeten sturen en ben nog steeds in afwachting hiervan.

Wij vinden dat NRC Handelsblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over NRC Handelsblad?