Klacht NRC Handelsblad: op slinkse wijze abbonement van krant (NRC) aangesmeerd krijgen voor 36 maanden

Klachtnummer
# 328258
Gebruiker
G. Heij
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op een winkelcentrum werd mijn vrouw aangesproken door een jongeman, dat was woensdag 17oktober. Praatje over de krant, tasje met boekje fokke en sukke en een krantje. Dan komt de aanbieding: lees de krant 14 dagen gratis! dat klonk aantrekkelijk. Daar was zij akkoord mee, de adresgegevens uitgewisseld en de vrijdag erop de eerste krant!
Maar . . . . in het weekend bleek dat bij het checken van de mail er al op woensdag een bericht van NRC was gekomen. Daarin een bevestiging van het abonnement voor een periode van 36 maanden !!! (niks gratis)
Dat is een handelswijze die wij zeer laakbaar vinden. Als je toevallig de mail niet ziet en daar dan niet op reageert zit je er dus op slinkse wijze voor 3 jaar aan vast. Er is door ons gebeld op maandag 22 oktober dat we hier niet mee akkoord gaan en helemaal geen abonnement meer overwegen en alles cancelen. dat werd dan wel geaccepteerd maar toch . . . .

Regelmatig zie ik dit soort activiteiten op winkelcentra gebeuren. Laat nogmaals een waarschuwing uitgaan is mijn verzoek aan jullie.

met dank en vriendelijke groet,

Gijs Heij

echtgenoot van benadeelde.

De oplossing

stoppen met dit soort activiteiten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat NRC Handelsblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over NRC Handelsblad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen