Klacht Nrgy.nu: Skeelers besteld voor dochter, nu geld weg, en geen skeelers

Klachtnummer
# 27081
Gebruiker
IDeboska
Datum
0 reacties

Details

De klacht

20 Mei 2013 hebben wij skeelers besteld voor onze dochter, als cadeau voor haar verjaardag. Gezien wij, een dag later, geen enkel bericht van eventuele bezorging ontvingen, zijn we gaan emaillen en wilden we gaan bellen. Het bedrijf NRGY bleek echter geen telefoonnummer vermeld te hebben op hun site, na een zoektocht op internet deze gevonden maar helaas was het nummer niet in gebruik.

We zijn er wel achtergekomen dat we niet de eerste slachtoffers zijn van dit bedrijf.
Nu zijn wij Euro 44.95 lichter en moeten we onze kleine meid teleurstellen omdat zij niet haar gekozen skeelertjes zal ontvangen. Ongelooflijk onmenselijk vind ik dit.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug. En dat deze mensen nooit meer in de mogelijkheid gesteld worden om mensen op deze wijze op te lichten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nrgy.nu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nrgy.nu?