Klacht NRV Holiday: Corona Voucher

Klachtnummer
# 483829
Gebruiker
Gebruiker1584978803
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij hebben zes maanden geleden een Corona voucher geaccepteerd ook om NRV wat ruimte te geven om hun zaakjes op orde te brengen.
Na deze termijn hadden wij de mogelijk om onze aanbetaling terug te vorderen.
Tijdens het telefoongesprek wat wij hadden met NRV zou de dame opdracht geven aan haar administratie afdeling om de aanbetaling aan ons terug te betalen.
Zij vertelde ons dat deze terugbetaling wel eens zes maanden zou kunnen duren hadden wij dit goed verstaan.
Wij verwachten van NRV de aanbetaling op zeer korte termijn terug.


Gewenste oplossing

Snelle retour betaling Corona voucher

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat NRV Holiday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over NRV Holiday?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen