Klacht NRV Holiday: De NRV belooft kassa korting, die je bij boeking niet krijgt,

Vakantie man

Ik heb via de NRV een reis geboekt. Het duurde lang voor ik de reis definitief boekingsvoorstel kreeg. Ik wilde gebruik maken van een aantal opties voor een upgrade. Deze moesten aangevraagd worden bij de agent in Sri Lanka. Ons ticket werd al wel aangevraagd bij de KLM. Omdat het boeken veel langer duurde, werd ons gevraagd of wij ons al wilde committeren voor de tickets. Op dat moment waren die nog goedkoop en zat er geen toeslag op. Dit hebben we gedaan, met de rest van de reis zou het wel goed komen.
Op de voorpagina van onze krant, de Volkskrant, verschenen advertenties voor kassakorting bij het boeken van een reis van de NRV. 175 Euro per persoon. Ik controleerde of dat voor onze reis ook was, en ja we hadden recht op twee keer 175 euro kassa korting.
Dinsdag 9 Januari kregen we eindelijk ons boekingsvoorstel en de factuur. Ik zag dat de kassakorting ontbrak. Ik heb gebeld met de NRV waarom de korting niet van het totaalbedrag was af getrokken. We kwamen niet in aanmerking voor de kassa korting. Waarom werd niet duidelijk. Er kwamen geen antwoorden. Ik heb gevraagd of ze het wilde uitzoeken. We hebben ook nog een mail gestuurd, maar daarna niets meer vernomen van de NRV.
Aangezien we over 10 dagen vertrekken, heb ik de NRV zelf maar gebeld. Om een lange verhaal kort te maken na tientallen telefoontjes, kon niemand ons uitleggen waarom we niet in aanmerking kwamen voor de kassa korting. Wel werden er vele redenen gegeven waarom we er niet voor in aanmerking kwamen, alleen die sloegen nergens op.
Ik heb toen gevraagd om ons een factuur te sturen met de juiste bedragen. Er werd verteld dat ze dat niet meer konden doen. Ze hadden geen idee hoe de bedragen tot stand waren gekomen. Er werd ons 50 euro per persoon korting aan geboden. Maar geen kassa korting.
We hebben de factuur maar betaald omdat we wel over 10 dagen weg willen.

Ik wil graag de kassa korting van 175 euro.
En ik wil een factuur met de juiste bedragen

Wij vinden dat NRV Holiday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over NRV Holiday?