Klacht NRV Holiday: Misleidende informatie over gegarandeerd vertrek uit commercieel oogpunt.

W.J.A.M. van Vlerken

NRV geeft bij reis naar Namibie van expliciet aan dat er sprake is van gegarandeert gesprek met het doorvoor gebruikte symbool. Bij veel gestelde vragen staat dat dit betekent dat de reis doorgaat ook al is het minimum aantal deelnemers niet gehaald.
Ik wil daarom online boeken maar krijg toch twijfels omdat aanbetaling van onze reis 2 jaar geleden niet werd gecompenseerd toen ik het volledige bedrag moest gaan betalen. 2 dagen daarna was dat op initiatief NRV wel het geval. 650 euro kwijt.
Zojuist gebeld over de reis en de voorwaarden en tot grote verbazing blijkt er geen sprake te zijn van gegarandeerd vertrek. Dat blijkt bij andere kleine lettertjes te staan. Telefoniste geeft toe dat symbool niet wordt weg gehaald om commerciële redenen. Want ze hopen dat iemand het lef heeft om toch als eerste te boeken. Dat is tot nu toe nog niet gebeurd. Ik vind dit misleiding van de klant en heel vervelend dat het mag.

Ik wil in algemeen belang dat symbool wordt weggehaald

Wij vinden dat NRV Holiday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over NRV Holiday?