Klacht NRV Holiday: NRV Holiday gaat inhoudelijk niet volledig op de klacht in en verdraaid de feiten

vierheuvel

In de brochures van NRV Holiday, op hun website, hun reisinformatie wordt vermeld dat de rondreis per luxe en comfortabele touringcar plaatsvindt. . Niet iedere reis heeft ook gegarandeerd vertrek. Toen wij door NRV werden gebeld dat de reis toch doorging (8 deelnemers) werd ook gezegd dat de reis in een kleinere comfortabele bus zou zijn. Je kon het vergelijken met een soort van halve touringcar, zei men. Daar bleek in de praktijk dus NIETS van waar. Eenmaal in Zuid-Afrika aangekomen, moesten we het doen met een soort “klusbus”. Veel kleiner, NIET-comfortabel, een slechte zit op kleine stoelen, een slecht zicht naar buiten door kleine ramen. Ondanks mijn uitvoerige brieven en uitgebreide toelichting wordt op mijn klacht niet goed en serieus gereageerd.En vervolgens dat men een geheel andere voorstelling van zaken geeft.Iets anders dan wat men bij NRV heeft gezegd, toegezegd en beloofd.
Op z’n zachtst gezegd: men schrijft niet de waarheid !

Dat men bij NRV Holiday
- de klachtenbrieven goed leest en begrijpt
- men volledig inhoudelijk op de klachten ingaat
- dat men de feiten niet verdraaid
- betrouwbare informatie geeft: telefonisch, op de website, tijdens hun Reiscafe
- men zich aan de afspraken houdt
- duidelijk is ten opzichte van boekers wat de reis precies inhoudt etc.
- de rondreizen niet overdreven, maar reeel voorstelt wat het reisprogramma is.

Daarnaast, gezien het niet-comfortabele vervoer (5000km) tijdens de rondreis in
een klusbus in Zuid-Afrika, met weinig uitzicht (en zoals vermeld in mijn eerste brief van 17 mei 2013) , een financiele compensatie van 20% van de reissom,
te weten € 919,60.

Wij vinden dat NRV Holiday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over NRV Holiday?