Klacht NRV Holiday: NRV neemt klacht van klant niet serieus en lost klacht niet op

Colombiareis_NRV

Klacht Colombiareis NRV 14-09-2019
Graag wil ik mijn klacht aangaande onze reis met NRV naar Colombia aan u voorleggen.
NRV heeft mijn klacht begin oktober 2019 ontvangen en neemt de klant niet serieus.NRV gaat alleen op de reisleider af, die ten tijde van onze rondreis deze reis pas voor de 3e keer deed.
Deze reisleider Tom V. is een aardige man, maar voegde niets toe aan de rondreis. Hij vertelde niets over het land, sloeg delen van het programma over (terwijl er voor betaald is) en wist bijv. markten niet te vinden.
NRV vaart blind op deze reisleider. Ik heb de zaken gemeld bij de reisleider tijdens de reis, er trad geen verbetering op. Ik wilde voor de sfeer in de groep de zaak niet escaleren tijdens de reis.
Eerder zijn er ook al problemen met deze rondreis geweest, de eerste reisleider (Gerard) is door NRV zelfs tijdens een rondreis verwijderd en vervangen door een ander.
NRV vindt het heel normaal dat een reisleider niets vertelt over het land (op hun website staat iets geheel anders!) en vindt het ook heel normaal dat onderdelen waarvoor de klant betaald heeft niet worden uitgevoerd zonder reden.
NRV plaatst tevens mijn (negatieve) review niet op haar site en weet mij telefonisch wel te melden dat er alleen goede reviews binnenkomen., Ja zo kan ik het ook!
Ook toezeggingen dat de directrice mij persoonlijk zou bellen, worden niet nagekomen. De klachtafhandeling van NRV is bar slecht.

1. Een compensatie van 50% van de betaalde reissom terugstorten op mijn rekening
2. Excuses van NRV voor de slecht uitgevoerde reis en de slechte klachtafhandeling (niet serieus nemen van de klant)
3. Plaatsen van mijn review op hun site bij deze reis

Wij vinden dat NRV Holiday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over NRV Holiday?