Klacht NRV Holiday: Onbetrouwbaar bedrijf!!

Maurice

Ik heb erg slechte ervaringen met NRV. Mensen reserveer hier niet! Hebben in februari een reis naar Afrika geboekt. Moesten eerst een hotel omboeken, op zich geen probleem. Moesten echter even wachten op de reactie van andere reizigers! Iedereen was volgens NRV akkoord en onze reis zou doorgaan. Nu 1,5 maand voor vertrek krijgen wij bericht van NRV dat wij bovenop de prijs van 5250 euro nog eens 200 euro per persoon moeten bijbetalen, we blijken de enige deelnemers te zijn!? Hierop heb ik dus gereageerd door de reis te annuleren. Vervolgens heb ik onder een andere naam contact gezocht met NRV, hun reactie was dat de reis volgeboekt zou zijn en er niet meer gereserveerd kon worden..... De kosten voor vaccinaties, reis + annuleringsverzekering vergoeden ze niet......... Een dikke 1 voor NRV

Niet alleen de kosten voor de reis maar ook de overig gemaakte kosten!
Wij hebben ons volledig vaccineren en natuurlijk een reis en annuleringsverzekering afgesloten. Kosten die we anders niet gemaakt hadden

Wij vinden dat NRV Holiday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over NRV Holiday?