Klacht NRV Holiday: Op mijn schriftelijke klacht reageert NRV aan reisagent en alleen telefonisch.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 326666
Gebruiker
M.J.W. Bakker
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Niet serieus nemen van feedback. Groepsreis Zuid-Afrika niet zo prettig verlopen als door reclametekst verwacht.

De oplossing

Reeds bekende klacht goed lezen en schriftelijk (of per email) rechtstreeks aan mij reageren. Klacht serieus nemen, ook al was ik de enige van de groep die de moeite nam dit uitgebreid op papier te zetten en ook tijdens de reis feedback te geven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat NRV Holiday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.J.W. Bakker
Datum
Uiteindelijke oplossing
NRV laat je als welwillende, feedback biedende klant flink in de kou staan. Of is het juist D-reizen die fout handelt? Ook dan gaat het mis. Volgende keer regel ik alles weer zelf. Via internet.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over NRV Holiday?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen