Klacht NRV Holiday: Pakketreis niet uitgevoerd conform de overeenkomst (Maart 2020)

P. Dekkers

Wij hebben in 2019 een reis naar Vietnam geboekt bij NRV voor in maart 2020. Op 9 maart 2020 zijn wij naar Vietnam vertrokken. Een paar dagen later is de reis afgebroken wegens Covid-19 door NRV. Daarom waren wij op 15 maart 2020 alweer thuis. NRV heeft ons onder andere het volgende gemaild: ”Vanwege de huidige ontwikkelingen in Vietnam kunnen wij uw reis niet langer volgens de overeenkomst uitvoeren.”

NRV geeft toe dat zij onze reis niet conform de overeenkomst hebben uit kunnen voeren. Echter, na telefonisch contact en contact via emails te hebben gehad met de klantenservice, willen zij ons geen geld teruggeven, zelfs niet een deel. NRV wilt zelfs geen reisvoucher geven. Daarom proberen wij het nu op deze manier.

Wij willen graag ons geld terug, omdat onze reis niet conform de overeenkomst is uitgevoerd door NRV.

Wij vinden dat NRV Holiday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over NRV Holiday?