Klacht NSSpoordeelwinkel.nl: e-ticket met verkeerde datum

Klachtnummer
# 148519
Gebruiker
Lasalle53
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij het bestellen van een e-ticket ben ik vergeten de gewenste datum in te vullen, waardoor er automatisch de datum van vandaag ( 14-01-2016) wordt ingevuld.
Ik wil pas 13-02-2016 gebruik maken van dit ticket; het is geldig tot eind februari 2016, het betreft een bijenkorf aanbieding.
Bij het opsturen van het e-ticket om het al vast uit te printen, zag ik dat de datum 14-01 stond ingevuld, de dag waarop het ticket gebruikt dient te worden.
Klantenservice ns kon er niets meer aan veranderen. Het lijkt mij, dat er toch aan de barcode is te zien, dat het ticket wel of niet gebruikt is?
Het gaat helaas om euro 27,00 en die zou ik nu kwijt zijn, omdat na vandaag het kaartje niet meer geldig is.

m vr groet
H Zaal lid no. 3224155

De oplossing

Graag wil ik , dat de NS dit ticket omruilt voor een ticket met juiste datum, of een aanpassing verricht, computer technisch, zodat ik opnieuw de gegevens kan intikken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat NSSpoordeelwinkel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?