Klacht NSSpoordeelwinkel.nl: geen restitutie mogelijk na dubbele betaling

Gertie van Nuenen

Op 23 juni koopt mijn dochter een Uitje. Het is de 1 x en ze vergeet vakjes aan te vinken en velden in te vullen. Dan lijkt ze er uit te vliegen bij de betaling. Diep ademhalen en een 2e poging. Deze x gaat het goed. Ze opent de mailbox en treft daarin 2 orderbevestigingen. 1 orderbevestiging zet ze om in een kaartje en gaat er mee naar Amsterdam. Op 27-6 vertelt mijn dochter wat er mis is gegaan. Geen probleem je kunt een aankoop binnen 8 dagen annuleren en het is een fout bij de betaling. Dus ik bel met de klantenservice. Die zullen mij terugbellen: maandagavond 29 -6 heb ik nog niets vernomen. Weer gebeld. Tot mijn verbijstering hoor ik dat mijn dochter het geld niet terugkrijgt want ze ging akkoord met de voorwaarde. Iedereen gaat akkoord met de voorwaarde (dat is vermoedelijk een vakje wat ze vergat aan te vinken waardoor ze niet verder kon met de bestelling) Winkels zijn bereidt je tegemoet te komen maar de NS kent geen coulance: maak je een fout dan heeft de klant gewoon pech.

Geld terug of een tegoedbon die we heel 2015 nog kunnen verzilveren.

Wij vinden dat NSSpoordeelwinkel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!