Klacht NSSpoordeelwinkel.nl: Overnachtingsprijs voor twee personen onjuist

Fruit25

Aanbieding was te mooi om waar te zijn! het geen dus klopt.

Maar ik heb net nog even op de webpagina gekeken van 'spoordeelwinkel'. bij alle hotelaanbiedingen staat duidelijk vermeld prijs per persoon. Echter bij de schiphol aanbieding staat dat niet. Er staat 49,00 euro. let op voor twee personen! dit zie ik als een toevoeging om te profiteren van deze aanbieding.

Bovendien kon ik deze aanbieding 'gewoon ' voor 1 persoon boeken. Ik heb met NS nog geen ervaring, maar bij andere aanbieders lijkt het mij dat als een aanbieding voor twee personen is, het onmogelijk is om voor een of drie etc. personen te boeken. Bovendien heeft NS al een aantal dagen de tijd gehad om de tekst en/of het computer programma aan te passen hetgeen tot op heden nog niet gebeurd is. beetje slordig!

Derhalve wil ik graag gebruik maken met twee personen van deze aanbieding voor de prijs welke ik betaald heb.

Hun reactie was: Wij kunnen uw wens niet honoreren.

Spoordeelwinkel geeft mij alsnog hetgeen waar ik recht op heb, 1 overnachting voor twee personen inclusief treinreis.

Wij vinden dat NSSpoordeelwinkel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Fruit25
    Tja, beetje slordig en jammer van NS Spoordeelwinkel!!!