Klacht NSSpoordeelwinkel.nl: verstrekking e-mailadres aan malafide bedrijf

Klachtnummer
# 142050
Gebruiker
Huug Wiemans
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 6 december 2015 ontving ik van de NS Spoordeelwinkel een e-mail met een aanbieding van twee gratis dagkaarten ter waarde van ruim € 100. Mij werd gevraagd naar mijn mobiele nummer en uiteindelijk blijk ik een abonnement te hebben afgesloten bij Funlazio. Er is € 15 afgeschreven van mijn beltegoed en ik heb geen dagkaarten ontvangen. Mijn vraag is of u mijn e-mailadres aan dit bedrijf heeft verstrekt.
Verder blijkt uit enig zoekwerk op internet dat er meerdere NS-klanten zijn gedupeerd. Een waarschuwing van uw kant via de e-mail aan abonnementhouders was op zijn plaats geweest.

De oplossing

Een alertere reactie naar de abonnementhouders op dit soort acties en een klacht indienen tegen Funlazio wegens oplichting.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat NSSpoordeelwinkel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties