Klacht NSVO: Stalking

ARWoud

Ik word al weken lang gebeld met steeds het zelfde soort verhaal. De ene keer word er gezegd dat ze mijn energieleverancier zijn, een andere keer dat ze namens mijn energieleverancier bellen. Of dat de tarieven van mijn woning zijn gewijzigd. Later blijkt dit opeens "Het Nederlands Samenwerkingsverband voor Ondernemers" die mijn gegevens bij de KvK hebben opgevraagd. Ontzettend misleidende verhalen, en soms zelfs keiharde leugens. Ik heb al zeker 6 keer aangegeven geen interesse te hebben en dat ik niet meer gebeld wil worden. Maar ze blijven maar bellen. Soms wel 4 keer per dag. Ik zit er nu over na te denken om aangifte van stalking te doen. Echt absurd.

Per direct stoppen met bellen. Maar het lijkt me beter dat de ACM eens naar de werkwijze van Het Nederlands Samenwerkingsverband voor Ondernemers, en moederbedrijf EGI Consult gaat kijken.Want dit lijkt mij gewoon strafbaar.

nsvo
    Geachte,

Kan het niet zo zijn dat u door verschillende bedrijven wordt gebeld? Zoals u begrijpt zijn wij er niet bij gebaat om dezelfde deelnemer meermaals te bellen. Ik vermoed dat dit de laatste partij is die u heeft gehoord en nu in de veronderstelling bent dat het hetzelfde bedrijf is.

Kunt u dit voor ons nog eens controleren dan zullen wij er naar kijken

Groeten

NSVO
    ARWoud
    Ik weet vrij zeker dat dit uw callcentre was. Want na de tweede keer heb ik bij elk telefoontje naar een supervisor gevraagd en uitdrukkelijk gevraagd wie mij belt, waarom, en of er gestopt kan worden met bellen.

ARWoud

Ook een klacht indienen over NSVO?