Klacht NSVO: Stalking

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 301302
Gebruiker
ARWoud
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik word al weken lang gebeld met steeds het zelfde soort verhaal. De ene keer word er gezegd dat ze mijn energieleverancier zijn, een andere keer dat ze namens mijn energieleverancier bellen. Of dat de tarieven van mijn woning zijn gewijzigd. Later blijkt dit opeens "Het Nederlands Samenwerkingsverband voor Ondernemers" die mijn gegevens bij de KvK hebben opgevraagd. Ontzettend misleidende verhalen, en soms zelfs keiharde leugens. Ik heb al zeker 6 keer aangegeven geen interesse te hebben en dat ik niet meer gebeld wil worden. Maar ze blijven maar bellen. Soms wel 4 keer per dag. Ik zit er nu over na te denken om aangifte van stalking te doen. Echt absurd.

De oplossing

Per direct stoppen met bellen. Maar het lijkt me beter dat de ACM eens naar de werkwijze van Het Nederlands Samenwerkingsverband voor Ondernemers, en moederbedrijf EGI Consult gaat kijken.Want dit lijkt mij gewoon strafbaar.

2 reacties

  1. Auteur
    nsvo
    Datum
    Geachte,

    Kan het niet zo zijn dat u door verschillende bedrijven wordt gebeld? Zoals u begrijpt zijn wij er niet bij gebaat om dezelfde deelnemer meermaals te bellen. Ik vermoed dat dit de laatste partij is die u heeft gehoord en nu in de veronderstelling bent dat het hetzelfde bedrijf is.

    Kunt u dit voor ons nog eens controleren dan zullen wij er naar kijken

    Groeten

    NSVO
  2. Auteur
    ARWoud
    Datum
    Ik weet vrij zeker dat dit uw callcentre was. Want na de tweede keer heb ik bij elk telefoontje naar een supervisor gevraagd en uitdrukkelijk gevraagd wie mij belt, waarom, en of er gestopt kan worden met bellen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ARWoud
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over NSVO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen