Wij vinden dat NTU Amsterdam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht NTU Amsterdam: klacht over dienstverlening/werkzaamheden
Details
Klacht
Het onderstaande is een verkorte versie van mijn klacht. De volledige versie is bij de Consumentenbond bekend en beschikbaar.Op advies van een consultant van de consumentenbond wil ik een klacht indienen over uw dienstverlening. . Op 11 en 12 juni werd het lamelparket dat ik in uw winkel had gekocht, door uw personeel in mijn huis ( woonkamer en hal) gelegd.
Op 13 juni heb ik een lelijke plek op de vloer van de woningkamer ontdekt.
Mijn contactpersoon dhr. A. Nicolay weigert een reparatie uit te voeren.
En ik heb nu een ondeugdelijk product dat hersteld of vervangen moet worden. Helaas kan dat op dit moment niet door de ongepaste houding van dhr. Nicolay.
Graag hoor ik van u over de oplossingen van het bestaande probleem.
In afwachting van uw berichten, gaarne per e-mail communiceren
Gewenste oplossing
zie omschrijving van de klacht/brief aan het bedrijfIk verwacht dat het bedrijf :
- excuses zal aanbieden.
- een afspraak maakt ( gaarne schriftelijk) en nakomt om de klacht op te lossen.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.