Klacht NTU Amsterdam: klacht over dienstverlening/werkzaamheden

Klachtnummer
# 69939
Gebruiker
OM
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Het onderstaande is een verkorte versie van mijn klacht. De volledige versie is bij de Consumentenbond bekend en beschikbaar.
Op advies van een consultant van de consumentenbond wil ik een klacht indienen over uw dienstverlening. . Op 11 en 12 juni werd het lamelparket dat ik in uw winkel had gekocht, door uw personeel in mijn huis ( woonkamer en hal) gelegd.
Op 13 juni heb ik een lelijke plek op de vloer van de woningkamer ontdekt.
Mijn contactpersoon dhr. A. Nicolay weigert een reparatie uit te voeren.
En ik heb nu een ondeugdelijk product dat hersteld of vervangen moet worden. Helaas kan dat op dit moment niet door de ongepaste houding van dhr. Nicolay.
Graag hoor ik van u over de oplossingen van het bestaande probleem.
In afwachting van uw berichten, gaarne per e-mail communiceren

Gewenste oplossing

zie omschrijving van de klacht/brief aan het bedrijf
Ik verwacht dat het bedrijf :
- excuses zal aanbieden.
- een afspraak maakt ( gaarne schriftelijk) en nakomt om de klacht op te lossen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat NTU Amsterdam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over NTU Amsterdam?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen