Klacht NU SKIN: Distributeur weigert haar foute bestelling goed te maken

Klachtnummer
# 301198
Gebruiker
Menoor
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb van een distributeur in Nederland (Rachel van Tilburg-De Visser uit Veldhoven) een onjuiste voorlichting gehad over de tinten. Hierdoor is voor mij de verkeerde tint (pink ochre) besteld. Het moest de tint sunset beige zijn. Ik zit nu dus met een flesje foundation thuis die veel te licht is voor mijn huid. Voorgenoemde distributeur wil deze fout niet op haar nemen en weigert zelfs te reageren als ik haar de situatie voorleg.

De oplossing

De juiste foundation kleur (sunset beige) alsnog ontvangen waarbij ik zelfs bereid ben om de verkeerde kleurtint (pink ochre) terug te sturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat NU SKIN hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over NU SKIN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen