Klacht NU SKIN: Ten onrechte geld afgeschreven creditcard

Klachtnummer
# 38567
Gebruiker
Rita
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 18-07-'13 ben ik op een demonstratie geweest van NUSKIN. Tijdens de demonstratie is de indruk gewekt dat ik pillen bestelde voor een bedrag van € 75,00 :
3 maanden iedere maand een zending pillen toegestuurd zou krijgen. Ik hoefde zelf niets te doen en het was ook niet duur, zei die meneer nog. Wat is nu € 75,00 voor 3 maanden pillen? Er werd ook geprobeerd een apparaat te verkopen van een paar honderd euro waarmee je rimpels kan wegstrijken.Uiteraard werkt dat alleen met de cremes van NUSKIN. De NUSKIN meneer regelde verder alles op zijn eigen laptop en ik ben erin getrapt. Betaalde met mijn creditcard, Ideal werkte niet, (ook gelogen) en hij vulde alles op internet in. Zogenaamd om meteen een "account" voor mij aan te maken. Nu blijkt het te gaan om maandelijkse afschrijvingen en maandelijkse zendingen pillen. Duur: oneindig? Ik heb 3 maanden betaald, wie z'n billen brandt etc etc. Ik wil een onterecht afgeschreven bedrag terug. NUSKIN reageert niet meer

De oplossing

Ik wil het ten onrechte afgeschreven bedrag van € 76,12 terug.
Tijdens de demonstratie heb ik geen goede en juiste informatie gekregen.
Er is tegen mij gezegd dat ik 3 maanden pillen kreeg voor een bedrag van € 75.00
Blijkt achteraf iedere € 76,12 te zijn en een doorlopende bestelling.
Ik voel me echt opgelicht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat NU SKIN hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over NU SKIN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen