Klacht Nu Theorie: Maart ingepland voor cursus en examen het is al JUNI

Ditkanechtnietmeer

Hallo, ik heb in maart de cursus en examen aanbetaald 133,50 in totaal. Door Corona is de examen op 20 maart afgelast. Vervolgens probeer ik hoogte te krijgen wanneer ik terecht kan voor de cursus en examen maar ik word gewoon genegeerd of er word gezegd dat ze druk bezig zijn met examens regelen. Ik heb 2 x iemand aan de lijn gehad bij hun en elke keer werd mij verzekerd dat ik gauw examen zou kunnen doen dit omdat ik al in maart gepland stond. Het is juni en ik ben nog steeds niet ingepland. Naar mijn mening denken ze bij nutheorie alleen maar aan geld maken en mensen binnenhalen en nu hebben ze een probleem omdat ze teveeeel aanvragen hebben binnengehaald zonder eerst de mensen van maart/april de tijd te geven en in te plannen. Ik ben woedend om deze slechte communicatie en service en ik weet nou niet hoe lang ik moet wachten? Weken? Maanden ? Jaren? Is te belachelijk voor woorden dit. We worden via de mail op de hoogte gesteld met updates om datums door te geven maar de doorgegeven datums zijn al bijna en nog steeds geen hoogte van hoe of wat of wanneer. Nu theorie mag even goed gecheckt worden of alles daar wel goed gaat.

De mensen van maart en april EERST op de lijst zetten voor examens ipv zich bezig te houden met nieuwe mensen binnenhalen

Wij vinden dat Nu Theorie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Nu Theorie?