Wij vinden dat Nuance hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Nuance: Ongenuanceeerd
Details
Klacht
Melding: Ik (Maarten Herfst) heb bij Nuance de CD met het OCR programma Omnipage 18 voor €49,50 besteld. Dit bedrag moet vooraf naar een IBAN nummer van een buitenlandse bank worden overgemaakt, wat een extra onkostenpost van €10 oplevert. Als het uitermate slecht verpakte pakket met de CD wordt afgeleverd, blijkt de CD zwaar beschadigd. Na een ingediende klacht bij Nuance mag het pakket worden teruggestuurd. Dit moet echter naar een adres in Ierland. Portokosten voor het terugzenden: €1,70. Hierna vraag ik om de terugbetaling van de door mij betaalde kosten. Pas na herhaald aandringen wordt €49,50 aan mij overgemaakt. Als ik verzoek om de vergoeding van de door mij gemaakte portokosten, wordt eerst gemaild dat ik dan bewijsmateriaal van de door mij gemaakte portokosten moet opsturen, terwijl ik dit bewijsmateriaal al tweemaal als bijlage had meegestuurd bij eerdere e-mailberichten aan Nuance. Als ik het voor een derde maal toestuur, krijg ik als antwoord dat Nuance niet tot betaling van deze kosten wenst over te gaan. Ik verzoek vervolgens Nuance in een reactie om mijn naam te schrappen van de lijst met potentiële klanten aan wie zij aanbiedingen doen. Vervolgens ontvang ik doodleuk een aanbieding voor de aanschaf van Nuance Dragon in mijn mailbox. Kennelijk was mijn klachtenbrief naar Nuance niet ongenuanceerd genoeg.Gewenste oplossing
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.