Wij vinden dat Nubespaaradvies.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Nubespaaradvies.nl: boete bij overstap van energieleverancier door toedoen van nubespaaradvies
Details
Klacht
Onder druk en naar aanleiding van telefonisch contact met nubespaaradvies ben ik overgestapt van energieleverancier (van Innova naar Total) Tijdens het telefoongesprek heb ik duidelijk aangegeven dat ik nog een lopend zakelijk contract had bij Innova en dat zij waarschijnlijk met een boete zouden komen. Daarop heeft nubespaaradvies geantwoord dat indien dat zo zou zijn, zij de boete op zich zouden nemen. Echter ik kreeg toch een eindnota van Innova met daarbij een boete van 1000 euro. Ik heb daarop meteen contact gezocht met nubespaaradvies, maar dat heeft tot op heden nog niet geresulteerd in een oplossing. Ik zit nu vast aan een contract bij Total en aan een boete bij InnovaGewenste oplossing
Ik wil dat zij of- de boete van 1000 euro mij vergoeden
of
- regelen dat ik terug kan naar Innova zodat de boete komt te vervallen
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.