Klacht Nubespaaradvies.nl: Energieaanbiedingen : Bel-me-niet-register werkt niet.

Klachtnummer
# 361636
Gebruiker
PeterB
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Zoals zo velen wordt ik telefonisch lastig gevallen voor een aanbieding. Ik noem dit bedrijf maar ik kan er zo nog een paar opnoemen met een vergelijkbare naam.

Gewenste oplossing

Het is tegenwoordig beter geregeld dat men naar het bel-me-niet-register doorschakelt. Al doet niet iedereen dat.
Echter als het bedrijf je als een klant te boek heeft staan werkt het register niet. Je moet je ook als klant uit laten schrijven. Als ik echter vraag hoe ze aan mijn nummer komen weten ze het niet of zeggen het gewoon niet. Ze komen ook met een verouderd mail-adres aanzetten, dus het is al van lang geleden. Het zal wel door een enquête komen is dan een standaard antwoord. Ik vind dat het bedrijf als ze mij als klant zien dat ze ook moeten aantonen hoe ze aan mijn gegevens komen. Als ze dat niet kunnen hoe kunnen ze mij uitschrijven? De bron van de ellende blijft dan bestaan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nubespaaradvies.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nubespaaradvies.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen