Wij vinden dat Nubespaaradvies.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Nubespaaradvies.nl: NUBESPAARDIRECT : Oplichters
Details
Klacht
Na telefoon gesprek zou ik informatie toegestuurd krijgen. Ik ging van ESSENT over naar ENECO. Besparing € 21,00.Na ontvangen gegevens berekening gemaakt en ik ga € 8,00 meer betalen !!!!
In de tussentijd :
Geachte heer Vreeke,
Gefeliciteerd met uw keuze! Voor de volledigheid ontvangt u bijgaand uw nieuwe overeenkomst en bijhorende voorwaarden.
Wij zullen uiteraard zorgdragen voor de communicatie richting de energieleverancier. U hoeft hierin niets meer te doen.
Uw nieuwe overeenkomst
Contractvoorwaarden HW 3 jaar
Contractvoorwaarden AG 3 jaar
Eneco Algemene leveringsvoorwaarden 2017
Nog geen probleem, telefonisch is afgesproken om 2 weken later te bellen en definitief mijn reactie te geven.
Toch maar een mail gestuurd om er direct vanaf te zien. Tot 2 x tot krijg ik bericht dat de mail niet aankomt:
Bezorging niet voltooid
Er is een tijdelijk probleem opgetreden bij het bezorgen van je bericht aan contact@onsaanbod.direct. Gmail blijft het nog 46 uur proberen. Je ontvangt een melding als de bezorging definitief mislukt.
Dan maar bellen.....Zeker allemaal pauze !!!!
2 dagen later krijg ik van ENECO het contract !!! En nu???
Ik heb ENECO gebeld en alles uitgelegd en zij hebben het contract geannuleerd en dit bevestigd.
ENECO was blij dat ik dit direct bij hun gemeld heb, zo weten zij ook hoe bedrijven met hun omgaan.
Ik doe alleen nog zaken direct met een energieleverancier !!!!
Gewenste oplossing
Eneco heeft geholpen deze oplichters pootje te haken.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.