Klacht Nubespaaradvies.nl: NUBESPAARDIRECT : Oplichters

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 320414
Gebruiker
Negatieve Energie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na telefoon gesprek zou ik informatie toegestuurd krijgen. Ik ging van ESSENT over naar ENECO. Besparing € 21,00.
Na ontvangen gegevens berekening gemaakt en ik ga € 8,00 meer betalen !!!!
In de tussentijd :
Geachte heer Vreeke,
Gefeliciteerd met uw keuze! Voor de volledigheid ontvangt u bijgaand uw nieuwe overeenkomst en bijhorende voorwaarden.
Wij zullen uiteraard zorgdragen voor de communicatie richting de energieleverancier. U hoeft hierin niets meer te doen.

Uw nieuwe overeenkomst
Contractvoorwaarden HW 3 jaar
Contractvoorwaarden AG 3 jaar
Eneco Algemene leveringsvoorwaarden 2017

Nog geen probleem, telefonisch is afgesproken om 2 weken later te bellen en definitief mijn reactie te geven.
Toch maar een mail gestuurd om er direct vanaf te zien. Tot 2 x tot krijg ik bericht dat de mail niet aankomt:
Bezorging niet voltooid
Er is een tijdelijk probleem opgetreden bij het bezorgen van je bericht aan contact@onsaanbod.direct. Gmail blijft het nog 46 uur proberen. Je ontvangt een melding als de bezorging definitief mislukt.
Dan maar bellen.....Zeker allemaal pauze !!!!

2 dagen later krijg ik van ENECO het contract !!! En nu???
Ik heb ENECO gebeld en alles uitgelegd en zij hebben het contract geannuleerd en dit bevestigd.

ENECO was blij dat ik dit direct bij hun gemeld heb, zo weten zij ook hoe bedrijven met hun omgaan.

Ik doe alleen nog zaken direct met een energieleverancier !!!!

De oplossing

Eneco heeft geholpen deze oplichters pootje te haken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nubespaaradvies.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Negatieve Energie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Totaal geen reactie.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Nubespaaradvies.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen