Wij vinden dat Nubespaaradvies.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Nubespaaradvies.nl: Opgelicht
Details
Klacht
De eerste keer ben ik gebeld en boden ze Eneco aan. Ik vertelde dat ik erover na zou denken, 2 weken later zou ik teruggebeld worden. Een week later kreeg ik een contract van Eneco toegestuurd? Deze heb ik geannuleerd en Eneco was blij dat ik contact opnam. Nu het rare; dacht ik er van af te zijn, krijg ik opeens een mail van NuBespaarAdvies dat ik ja heb gezegd tegen een huismerk energieleverancier terwijl ik ze niet eens heb gesproken. Echt belachelijk. Deze ga ik maandag maar weer opzeggen.Gewenste oplossing
Mij niet meer lastigvallen met andere energieleveranciers en random contacten op (laten) sturen zonder toestemming.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.