Klacht Nubespaaradvies.nl: Opzettelijk foutief verbruik ingevuld voor lagere maandlasten

Klachtnummer
# 327703
Gebruiker
Batsu
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik werd gebeld voor een offerte. Nu weet ik mijn verbruik en maandelijkse kosten heel goed. Ik had ook al een aanbod van een andere leverancier. Nubespaaradvies gaf aan dat goedkoper kon. De verloper herhaalde mijn verbruik en het kon idd goedkoper. Contract opgestuurd gekregen, maandlasten bekeken en deze waren inderdaad lager! MAAR: mijn verbruik was veel te laag ingezet terwijl de verkoper de juiste getallen wel aan de telefoon heeft gemeld! Heel vreemd verhaal dus en niet de eerste keer. Het lijkt er dus op dat ze consumenten misleiden door bewust een lager verbruik in te vullen voor berekening van maandlasten!

Gewenste oplossing

Een nieuw contract sturen met juist verbruik.
Stoppen met het misleiden van potentiele klanten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nubespaaradvies.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nubespaaradvies.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen