Opgelost door NuBeterPostuur.nl: Reageer zoals het een goed bedrijf behoort en lever dan ook de juiste service.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 389693
Gebruiker
Jaap
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn klacht is dat ik het artikel retour wil sturen maar dit moet doen naar het leveranciers adres in China ! Nou ten eerste bestel ik iets bij webshop NuBeterPostuur dus daar gaat het heen en zeker niet naar China via mij ! Staat ook nergens in voorwaarden vermeld en nu reageren ze maar niet meer als je ze daar op wijst.

De oplossing

Gewoon het retouradres in nederland geven om dat retour te laten sturen en bervolgens de klant zijn geld terug te storten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat NuBeterPostuur.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jaap
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld is volledig retour gestort, deze webshop raad ik mensen af. Vooral bij retourzending gaan het niet volgens het boekje.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over NuBeterPostuur.nl?