Opgelost door NuBeterPostuur.nl: Slechte klantenservice, krijg geen adres van hun.

sad Opgelost
Klachtoverklantenservice

Mijn product kwam heel laat binnen, pas na een ander halve maand. Oké kan gebeuren want komt uit China. Dan wil ik het terug sturen want is veel te klein, dat moet binnen 7 dagen nadat ik het pakket heb ontvangen. Ik krijg steeds een mail terug om de dag en zowat geen informatie. Ik heb bijvoorbeeld gevraagd naar het exacte adres en nog steeds geen bericht terug. Lijkt alsof ze expres uitrekken zodat het de garantie niet meer geldig is. Ook is het te duur voor wat je krijgt. Dus bestel hier niet, slechte klantenservice met slechte producten. Je kan beter verder kijken!

Door een mijn pakket terug te kunnen sturen en geld terug te krijgen. Ook wil ik netjes behandelt worden en niet steeds 2 dagen moeten wachten op een bericht.

Wij vinden dat NuBeterPostuur.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Opgelost.

Krijg geld terug.

Ook een klacht indienen over NuBeterPostuur.nl?

2. Stuur een juridische brief