Opgelost door NuBeterPostuur.nl: Slechte klantenservice, krijg geen adres van hun.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 386040
Gebruiker
Klachtoverklantenservice
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn product kwam heel laat binnen, pas na een ander halve maand. Oké kan gebeuren want komt uit China. Dan wil ik het terug sturen want is veel te klein, dat moet binnen 7 dagen nadat ik het pakket heb ontvangen. Ik krijg steeds een mail terug om de dag en zowat geen informatie. Ik heb bijvoorbeeld gevraagd naar het exacte adres en nog steeds geen bericht terug. Lijkt alsof ze expres uitrekken zodat het de garantie niet meer geldig is. Ook is het te duur voor wat je krijgt. Dus bestel hier niet, slechte klantenservice met slechte producten. Je kan beter verder kijken!

De oplossing

Door een mijn pakket terug te kunnen sturen en geld terug te krijgen. Ook wil ik netjes behandelt worden en niet steeds 2 dagen moeten wachten op een bericht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat NuBeterPostuur.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Klachtoverklantenservice
    Datum
    Opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Klachtoverklantenservice
Datum
Uiteindelijke oplossing
Krijg geld terug.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over NuBeterPostuur.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen