Klacht Nudeal: Nu-Deal voucher = weggegooid geld!

tonyclaassens

Kocht Nu-Deal voucher voor restaurant Toro Asado in Amsterdam. Geldig tot 25 april a.s.. Belde met restaurant om te vragen of ik maaltijd eventueel kan ophalen, vanwege coronamaatregelen. Men zei me dat men niets voor mij kan doen, omdat men geen contact kan krijgen met NuDeal.
Dus belde ik met NuDeal dat al jaren met hetzelfde automatisch antwoordbericht komt en zegt: we zijn er nu niet, stuur een mail of probeer het later nog eens.
Op mijn email nog steeds geen antwoord gekregen.

Een jaar terug had ik eenzelfde ervaring met Nu-Deal. Het restaurant bleek toen inmiddels al te zijn gesloten, terwijl de voucher termijn nog niet verstreken was. Ook toen noch contact, noch reactie.

Dit is voor mij echt de laatste keer dat ik koop bij Nu-Deal, dat is geld weggooien. Gewoon ONBETROUWBAAR.

Op zijn minst contact met Nu-Deal en desnoods een tegoedbon, alhoewel ik me afvraag hoe serieus het bedrijf omgaat met tegoedbonnen.

Nudeal is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

tonyclaassens
    Jammer dat ik geen enkele actie van NU Deal en Klachtenkompas bemerk, ook in het verleden niet. Kennelijk kan ik slechts mijn klacht uiten zodat anderen die ook kunnen lezen, maar daar blijft in mijn geval bij.

tonyclaassens
Helemaal niets, net als Nu Deal doet. Niets!

Ook een klacht indienen over Nudeal?