Klacht Nuface.com: NuFace verkopen producten dat niet precies voldoet aan de vereiste en beloofde specifieke vereisten.

guzarg

Ik heb een NuFace Mini Plus gekocht. Dit product is de nieuwste versie van de producten van het bedrijf. Het kost meer dan 200 euro. De reden waarom ik voor dit apparaat heb gekozen, is zo eenvoudig: het is de nieuwste technologie op de markt, het heeft Bluetooth-technologie en mensen kunnen het apparaat via de applicatie van het bedrijf met hun telefoon verbinden. Vandaag is mijn toestel aangekomen. Ik heb het opgeladen en geprobeerd de applicatie te installeren, maar dat is niet mogelijk omdat ze de applicatie niet in Nederland hebben gelanceerd. Toen stuurde ik het bedrijf een e-mail en ze antwoordden dat het niet alleen in Nederland werkt, maar ook niet geldig is voor EU-landen. Ze verkopen een product dat niet precies voldoet aan de vereiste en beloofde specifieke vereisten. Ze bedriegen de klanten in Nederland en ook EU-landen. Ze geven deze informatie niet op hun website. Ik heb de schermafbeeldingen.

Nu heb ik geïnvesteerd voor een apparaat dat niet goed werkt en ook geven ze geen bepaalde tijd voor het lanceren van de applicatie in Nederland. Ik weet nu niet wanneer ze aan de eisen van hun product zullen voldoen. Zij moeten het prijsverschil tussen het mini Plus en mini toestel compenseren. Ze sturen me een mini-apparaat totdat ze de applicatie in Nederland lanceren. Omdat ik de levensduur van mijn apparaat niet wil verkorten.

Wij vinden dat Nuface.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Nuface.com?