Opgelost door NUgezond.com: 11-8-2014 bestelling

Agnes

Op 11-8-2014 heb ik een bestelling geplaatst en betaald. Ontving een mail dat ik na ontvangst van het geld binnen 4 á 5 dagen het bestelde zou ontvangen.
Klachten op site krijg je reactie; momenteel niemand aanwezig kunt klacht indienen.
klacht ingediend; niets gehoord.
Mail gezonden; niets gehoord.

Schandalig wanneer ze failliet zijn dat de bedragen alsnog geïnd worden. Dan is de curator ook verkeerd bezig!!
DIEFSTAL noem ik dat.

Geld terug, wanneer ze echt failliet zijn mag de curator dat geld niet houden.

NUgezond.com
    Geachte mevrouw Hautus,Het is heel spijtig dat hier door een overduidelijke communicatie storing u niet op tijd op de hoogte bent gebracht van de tijdelijke leveringsproblemen van B-12 Actief van Now Foods in augustus.
    Helaas hebben wij uw klacht en daardoor ook uw order over het hoofd gezien. Graag willen wij u naast onze welgemeende excuses een passende oplossing aanbieden door u het door u bestelde product alsnog toe te zenden. Dan wel u het bedrag te restitueren conform onze voorwaarden.Er is geen spraken van een faillissement van Nugezond.com, de door u bestelde producten worden dan ook gewoon door ons geleverd.Wij horen graag uw reactie en nogmaals onze excuses voor de overlast.Met vriendelijke groeten,Klantenservice Nugezond.com
    Agnes
    Graag alsnog levering van het bestelde.

Agnes

Ook een klacht indienen over NUgezond.com?