Opgelost door NUgezond.com: besteling via telefoon , nog niet gehad , en wil niks meer .

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 48687
Gebruiker
nanu
Datum
1 reactie

Details

De klacht

From: info@Nugezond.com
Sent: Wednesday, December 18, 2013 10:13 AM
To: gk.richardson@
Subject: Bevestiging aankoop kennismakingspakket Titamins M

Beste meneer Richardson,
Hartelijk bedankt voor uw interesse in Titamins Multi van NuGezond.com. Voortaan bent u elke dag verzekerd van voldoende vitaminen en mineralen!
U ontvangt binnen een week voor 1 personen een maand gratis Titamins Multi Vitaminen & Mineralen en onze uitgebreide brochure, tegen een bijdrage in de verzend- en handlingskosten van € 2,95 per persoon.

De oplossing

Van: gk.richardson [mailto:gk.richardson@home.nl]
Verzonden: zondag 26 januari 2014 21:04
Aan: info@Nugezond.com
Onderwerp: Re: Bevestiging aankoop kennismakingspakket Titamins M

beste , nugezond.com het was echt leuk de aanbieding die ik een tijdje telefonisch van jullie hebt ontvangen maar , het is al 26 januari 2014 en de bestelling was 18 dec 2012 en ik heb nog steeds niets ontvangen , ik wil van de bestelling afzien en vind het niet kunnen dat het zolang duurt , bij deze nogmaals ik wens geen bestelling meer van jullie , het is vandaag al 26 jan 2014 , met vriendelijk groeten , GK.Richardson .


1 reactie

  1. Auteur
    nanu
    Datum
    ik heb vandaag , mevr. Manon Jaspers gesproken over de probleem en zij had het gelijk opgelost en vond het oprecht jammer en heel netjes , professioneel , bedankt Mevr. , Manon Jaspers

Uiteindelijke oplossing

Auteur
nanu
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over NUgezond.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen