Opgelost door NUgezond.com: besteling via telefoon , nog niet gehad , en wil niks meer .

From: info@Nugezond.com
Sent: Wednesday, December 18, 2013 10:13 AM
To: gk.richardson@
Subject: Bevestiging aankoop kennismakingspakket Titamins M

Beste meneer Richardson,
Hartelijk bedankt voor uw interesse in Titamins Multi van NuGezond.com. Voortaan bent u elke dag verzekerd van voldoende vitaminen en mineralen!
U ontvangt binnen een week voor 1 personen een maand gratis Titamins Multi Vitaminen & Mineralen en onze uitgebreide brochure, tegen een bijdrage in de verzend- en handlingskosten van € 2,95 per persoon.

Van: gk.richardson [mailto:gk.richardson@home.nl]
Verzonden: zondag 26 januari 2014 21:04
Aan: info@Nugezond.com
Onderwerp: Re: Bevestiging aankoop kennismakingspakket Titamins M

beste , nugezond.com het was echt leuk de aanbieding die ik een tijdje telefonisch van jullie hebt ontvangen maar , het is al 26 januari 2014 en de bestelling was 18 dec 2012 en ik heb nog steeds niets ontvangen , ik wil van de bestelling afzien en vind het niet kunnen dat het zolang duurt , bij deze nogmaals ik wens geen bestelling meer van jullie , het is vandaag al 26 jan 2014 , met vriendelijk groeten , GK.Richardson .

nanu
    ik heb vandaag , mevr. Manon Jaspers gesproken over de probleem en zij had het gelijk opgelost en vond het oprecht jammer en heel netjes , professioneel , bedankt Mevr. , Manon Jaspers

nanu

Ook een klacht indienen over NUgezond.com?