Klacht NUgezond.com: Bestelling niet ontvangen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 263430
Gebruiker
Sammie67
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn bestelling gedaan op 24 april heb ik tot op heden nog niet volledig ontvangen.

De oplossing

Ik wil zo snel mogelijk het bedrag van de bestelling terug.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sammie67
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is een bedrag teruggestort op mijn rekening. Dit is alleen niet het juiste bedrag. Het is het bedrag van de twee artikelen die ik al toegezonden had gekregen, in plaats van het bedrag van de nog te ontvangen artikelen. Gelieve als nog het juiste bedrag overmaken.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over NUgezond.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen