Klacht NUgezond.com: Bestelling van nugezond.com niet ontvangen, geen reactie van de webshop.
Details
De klacht
Mijn vader heeft ter goeder trouw een bestelling gedaan bij nugezond.com. Hij betaalde €113,06 voor enkele producten op 10 juni 2017.Op 10 juni 2017 om 10:52 ontving hij een mail met als onderwerp: Nieuwe bestelling [order *******] - NuGezond.
De bestelling zou binnen de 4-5 dagen verzonden worden.
Na 10 dagen niets meer van zijn bestelling gehoord te hebben belde hij naar het nummer op de website, maar daar heb je enkel een antwoord apparaat.
Op 28 juni 2017 om 13:23 stuurde hij een mail wat de stand van zaken was en of hij zijn geld kon terug krijgen.
Er kwam een automatisch antwoord op dat de klantenservice een achterstand heeft bij het antwoorden van de emails.
Ondertussen geen antwoord ontvangen en de telefoon heeft een automatisch antwoord apparaat.
De oplossing
Hij wenst zijn bestelling te annuleren en zijn geld terug te krijgenUiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.