Klacht NUgezond.com: Betaald voor een boek dat ik niet krijg.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 301289
Gebruiker
Marie-Ann
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Heb een boek besteld en betaald op 8 april nog altijd niets ontvangen en geen antwoord van de klantendienst.
Ik begrijp niet dat die website nog online blijft in nederland.

Gewenste oplossing

Bestelling leveren
Geboden oplossing
Het betaalde boek kwam pas in oktober 2018 terug binnen ik heb terugbetaling gevraagd maar nog altijd mijn geld niet teruggezien. Ik heb nugezond.com reeds 2x gevraagd om de aangeboden terugbetaling uit te voeren. Nog altijd tevergeefs.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    NUgezond.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over NUgezond.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen