Opgelost door NUgezond.com: brief laatste herinnering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 52732
Gebruiker
ikkuh
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Heb een proefpakketje ontvangen en daarna meteen afgemeld,ok niks meer ontvangen maar wel een betalingsherinnering van 140 euro voor iets wat ik nooit heb (en hoef) te ontvangen, gebeld en er werd gezegd dat dit kon gebeuren en dat de berichten elkaar waarschijnlijk hebben gekruist. Vandaag weer een brief met een laatste betalingsherinnering gekregen voor hetzelfde bedrag, ik ga morgen weer bellen en anders neem ik contact op met Radar want dit klopt van geen kant.

De oplossing

Geen rekeningen meer ontvangen ,geen brieven van incassoburos en nooit en te nimmer meer benaderd worden door dit bedrijf.

2 reacties

  1. Auteur
    NUgezond.com
    Datum
    Geachte heer van der Weg,
    Door een fout in ons systeem heeft u deze onterechte herinneringen ontvangen. Deze fout is inmiddels herstelt en mag u uiteraard de herinneringen beschouwen als zijnde niet verzonden.
    Ook hebben wij uw dossier ook bij MK Business gesloten.
    Om u tegemoet te komen in deze situatie bieden wij u een maand gratis Omega 3 capsules aan. Wij zullen deze zo spoedig mogelijk naar u toe zenden. Tevens beschouwen wij deze klacht als reeds opgelost.Met vriendelijke groeten,Klantenservice Nugezond.com
  2. Auteur
    ikkuh
    Datum
    Oke ik hoop dat dan nu alles is opgelost en die omega 3 capsules mag u wel houden,daar heb ik geen interesse voor.Mvg.Stefan

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ikkuh
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over NUgezond.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen