Klacht NUgezond.com: EEN MAAND LATER - NOG GEEN LEVERING

Miriam

Ik heb op 20 februari een betaling van bijna 50 Euro gedaan voor mijn bestelling. Na een paar dagen, kreeg ik een email dat er een vertraging was en dat mijn bestelling uiterlijk op 7 maart gestuurd zou worden... maar sindsdien, niets. Ik heb gebeld met de (dure telefoonkosten) klantenservice - die is trouwens constant in gesprek en ik krijg geen antwoord op mijn emails???? ERG vreemd manier van zakendoen. Nu heb ik gevraagd voor mijn geld terug... lukt dat wel? Ik heb mijn twijffels...

Ik zal jullie op de hoogte houden.

Geld terug.

Miriam
    Eindelijk vandaag contact kunnen maken met de klantenservice (na een lange wachttijd met kosten van 10c p.m.). Een heel lief en vriendelijk mevrouw heeft haar excuses aangeboden en heeft uitgelegd dat er veel problemen zijn geweest met hun email account. Ze heeft belooft om het allemaal voor mij uit te zoeken en vandaag terug te bellen. Ik hou jullie op de hoogte.
    ****Misschien moet NuGezond meer gaan investeren in hun Klantenservice EN overstappen naar een andere email provider?
    Miriam
    Ik heb nog steeds niets ontvangen.
    NUgezond.com
    Beste mevrouw, onze welgemeende excuses voor de vertraging. U heeft volgens onze informatie de verzending inmiddels ontvangen.
    ....
    ...

Miriam

Ook een klacht indienen over NUgezond.com?