Klacht NUgezond.com: EEN MAAND LATER - NOG GEEN LEVERING

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 54305
Gebruiker
Miriam
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 20 februari een betaling van bijna 50 Euro gedaan voor mijn bestelling. Na een paar dagen, kreeg ik een email dat er een vertraging was en dat mijn bestelling uiterlijk op 7 maart gestuurd zou worden... maar sindsdien, niets. Ik heb gebeld met de (dure telefoonkosten) klantenservice - die is trouwens constant in gesprek en ik krijg geen antwoord op mijn emails???? ERG vreemd manier van zakendoen. Nu heb ik gevraagd voor mijn geld terug... lukt dat wel? Ik heb mijn twijffels...

Ik zal jullie op de hoogte houden.

De oplossing

Geld terug.

5 reacties

  1. Auteur
    Miriam
    Datum
    Eindelijk vandaag contact kunnen maken met de klantenservice (na een lange wachttijd met kosten van 10c p.m.). Een heel lief en vriendelijk mevrouw heeft haar excuses aangeboden en heeft uitgelegd dat er veel problemen zijn geweest met hun email account. Ze heeft belooft om het allemaal voor mij uit te zoeken en vandaag terug te bellen. Ik hou jullie op de hoogte.
    ****Misschien moet NuGezond meer gaan investeren in hun Klantenservice EN overstappen naar een andere email provider?
  2. Auteur
    Miriam
    Datum
    Ik heb nog steeds niets ontvangen.
  3. Auteur
    NUgezond.com
    Datum
    Beste mevrouw, onze welgemeende excuses voor de vertraging. U heeft volgens onze informatie de verzending inmiddels ontvangen.
  4. Auteur
    Miriam
    Datum
    ....
  5. Auteur
    Miriam
    Datum
    ...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Miriam
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over NUgezond.com?