Opgelost door NUgezond.com: Eerste keer besteld, betaald, maar niet geleverd.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 61696
Gebruiker
Jacques
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Voor de eerste keer via internet een bestelling gedaan. Deze bestelling direct betaald. Krijg een automatisch gegenereerd email-bericht, dat na een succesvolle betaling ????????, het product binnen 4 a 5 dagen geleverd wordt. Na bijna anderhalve week nog steeds niets ontvangen. Drie keer naar klantenservice een email-bericht gestuurd met de vraag over de status van de bestelling en wanneer deze geleverd wordt, maar klantenservice reageerd helemaal niet. Heb alleen het afschrift van de bank dat het geld is overgemaakt naar de firma BUCKAROO welke de transacties voor NuGezond regelt.

De oplossing

Zou graag op korte termijn zien dat het bedrijf via email naar mij toe reageerd en dat het product ook op korte termijn alsnog geleverd wordt. Mocht men hier niet aan kunnen voldoen, zou ik graag het geld teruggestort zien op mijn rekening.

4 reacties

  1. Auteur
    NUgezond.com
    Datum
    Geachte heer, dit is uiteraard niet de bedoeling en zeker ook niet de normale gang van zaken bij NuGezond.com. Wij zullen het morgen direct uitzoeken en contact met u opnemen. Excuses voor het ongemak.
  2. Auteur
    Jacques
    Datum
    Heb op woensdag: 28 mei j.l. een emailbericht ontvangen van klantenservice NuGezond met excuses voor vertraging en dat het onmiddelijk uitgezocht werd, waarna men er zo spoedig mogelijk opterug zou komen. Misschien kan ik dus op korte termijn een nieuw reaktie plaatsen.
  3. Auteur
    Jacques
    Datum
    I.v.m. uitblijven reaktie van klantenservice NuGezond, op 03 juni opnieuw een email gestuurd met de vraag, waarom men nog niet heeft gereageerd. Op 04 juni antwoord van klantenservice ontvangen met de verstuur- en bezorggegevens en tevens de bestelling door postnl in goede staat ontvangen. Is het toch nog helemaal goed gekomen.
  4. Auteur
    Jacques
    Datum
    Klacht was al eerder afgesloten en positief beoordeeld, vraag, waarom nu weer een melding dat klacht nog niet afgesloten is?????

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jacques
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over NUgezond.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen