Opgelost door NUgezond.com: Eerste keer besteld, betaald, maar niet geleverd.

Jacques

Voor de eerste keer via internet een bestelling gedaan. Deze bestelling direct betaald. Krijg een automatisch gegenereerd email-bericht, dat na een succesvolle betaling ????????, het product binnen 4 a 5 dagen geleverd wordt. Na bijna anderhalve week nog steeds niets ontvangen. Drie keer naar klantenservice een email-bericht gestuurd met de vraag over de status van de bestelling en wanneer deze geleverd wordt, maar klantenservice reageerd helemaal niet. Heb alleen het afschrift van de bank dat het geld is overgemaakt naar de firma BUCKAROO welke de transacties voor NuGezond regelt.

Zou graag op korte termijn zien dat het bedrijf via email naar mij toe reageerd en dat het product ook op korte termijn alsnog geleverd wordt. Mocht men hier niet aan kunnen voldoen, zou ik graag het geld teruggestort zien op mijn rekening.

NUgezond.com
    Geachte heer, dit is uiteraard niet de bedoeling en zeker ook niet de normale gang van zaken bij NuGezond.com. Wij zullen het morgen direct uitzoeken en contact met u opnemen. Excuses voor het ongemak.
    Jacques
    Heb op woensdag: 28 mei j.l. een emailbericht ontvangen van klantenservice NuGezond met excuses voor vertraging en dat het onmiddelijk uitgezocht werd, waarna men er zo spoedig mogelijk opterug zou komen. Misschien kan ik dus op korte termijn een nieuw reaktie plaatsen.
    Jacques
    I.v.m. uitblijven reaktie van klantenservice NuGezond, op 03 juni opnieuw een email gestuurd met de vraag, waarom men nog niet heeft gereageerd. Op 04 juni antwoord van klantenservice ontvangen met de verstuur- en bezorggegevens en tevens de bestelling door postnl in goede staat ontvangen. Is het toch nog helemaal goed gekomen.
    Jacques
    Klacht was al eerder afgesloten en positief beoordeeld, vraag, waarom nu weer een melding dat klacht nog niet afgesloten is?????

Jacques

Ook een klacht indienen over NUgezond.com?