Klacht NUgezond.com: Geen levering, geen geld terug gestort, 8 x gebeld en mails gestuurd

Klachtnummer
# 94849
Gebruiker
J. Hendriks
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bestelnummer 105234. Op 26 dec 2 klamboes besteld voor 72,02 euro en direct betaald. Geen levering en geen bericht daarover. Mails gestuurd, geen antwoord. Gebeld, men zou het uitzoeken, geen actie of reactie. Later bleek dat slechts 1 klamboe leverbaar was. Twee nodig dus geannuleerd. Geld zou teruggestort worden. Geen storting. Sindsdien minstens 8 keer zelf gebeld. En drie mails gestuurd. Geen reactie op mail. Als ik hen bel Steeds reactie dat ze het uit zullen zoeken, het geld gestort zou worden en ik terug gebeld zou worden. Maar dat gebeurt niet. Ik moet steeds weer zelf bellen. Heel erg naar en geld nog steeds niet terug. Ik word er moedeloos van... Heb aangegeven dat ik consumentenbond in zou schakelen...

Gewenste oplossing

Geld terug storten

0 reacties

Ook een klacht indienen over NUgezond.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen