Klacht NUgezond.com: Geen levering van betaalde goederen (gedurende reeds een maand).

Klachtnummer
# 265777
Gebruiker
thomalius
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 31.05.2017 voor 100,15 euro producten betaald en omdat ik maar niets ontving heb ik op 12.06.2017 nogmaals datzelfde bedrag (100,15 euro) aan Nu Gezond overgemaakt (er van uitgaande dat ik vergeten te betalen was en er daarom niets geleverd werd)...

De oplossing

Levering van de bestelde EN betaalde producten en terugstorting van 100,15 euro op mijn rekening.

0 reacties

Ook een klacht indienen over NUgezond.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen