Opgelost door NUgezond.com: Geen levering van reeds betaalde producten

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 297522
Gebruiker
W1234567
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 28 februari producten besteld en betaald. Deze zouden binnen 4-5 dagen worden geleverd.Tot op heden nog niks ontvangen. Op 13 maart een mail gestuurd naar NUgezond. Hierop een automatisch antwoord ontvangen over onderbezetting op de klantenservice waardoor ik iets langer op een antwoord kan wachten. Inmiddels is het 21 maart.

Gewenste oplossing

Binnen een week toezending van de betaalde producten of terugstorten van het betaalde bedrag.
Geboden oplossing
Uiteindelijk is vandaag mijn pakketje toegekomen. Het heeft 5 weken in plaats van 5 dagen geduurd, maar ik ben blij dat ik mijn producten eindelijk in huis heb.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    W1234567
    Datum

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over NUgezond.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen