Klacht NUgezond.com: gratis proef pakket zonder verplichtingen behalve als je niet afzegd blijkt!

Marce lvan Huet

Proefpakket besteld en ontvangen.
( zonder begeleidend schrijven oid)
Na een paar weken pakket met 90 tabletten en faktuur van € 53
Gebeld met klantenservice:"Ik had binnen 21 dagen moeten reageren/contract moeten opzeggen". Stond ( in niet ontvangen) bijlage. Is ook telefonisch besproken ( niet gebeurd), Gebeld dat ik alles terug zou sturen gedaan met bewijs van verzending en dat ik daar naar geen spullen meer wil ontvangen niets meer vernomen tot nu ik hoopte dat het daar mee was afgedaan maar vandaag 7 januari een brief ontvangen als ik niet betaal dat er een duurwaarde word gestuurd met extra kosten 40 euro
Al met al alleen maar vragen en antwoorden die ons niet verder helpen.
Mvrgr

geen levering meer van de volgende producten en dat deze factuur word verscheurd.zonder extra kosten.

NUgezond.com
    Geachte klager,de in ons bezit zijnde bandopname is correct. Wij begrijpen dan ook niet waarom u beweert dat u de voorwaarden niet verteld zijn, ook al zouden deze, wat zeer onwaarschijnlijk is, niet meegestuurd zijn. Wij hebben bovendien aantekeningen van gesprekken met u waarin sprake zou zijn van minderjarigheid? Al met al lijkt het erop dat u op veel manieren onder uw aankoop wilt uitkomen.Wij adviseren u dan ook om uw rekening te voldoen. Er zullen geen zendingen meer volgen.
    Marce lvan Huet
    het blijft gewoon ********** als je als een net bedrijf zou werken zou je de mensen gewoon netjes kunnen voorlichten.zonder via een ********** manier mensen wat aan te smeren.nogmaals ik heb alles retour gezonden,dus ik betaal niets.Ik beschouw dit als afgedaan.