Klacht NUgezond.com: herinneringensturen sturen terwijl je hebt opgezegd

Klachtnummer
# 56597
Gebruiker
adam
Datum
0 reacties

Details

De klacht

telefonisch een proefpakket gekregen, december 2013, binnen 4 weken opgezegd, om precies te zijn 3 januari 2014.
krijgen een paar weken later een HERINNERING of we even 96, 95 wilde betalen.
nooit eerder een schrijven gehad of factuur.
ze reageren niet op mailcontact maar laten dit gelijk over aan een incasso bureau.
wij begrijpen hier helemaal niets van!!
we worden het spuugzat om allemaal hun mails binnen te krijgen, waar ze vervolgens niet op reageren.
het is een hele *********** zaak!!

De oplossing

wij hebben het binnen de tijd opgezegd, verschillende malen gebeld waar je dus lang wacht en uiteindelijk geen gehoor krijgt, wel een paar euro's lichter.
wij eisen dat ze stoppen om incassobureau ons te mailen over produkten die wij helemaal niet hebben ontvangen, en verwachten dat dit heel snel opgelost wordt, wij zijn er klaar mee.

0 reacties

Ook een klacht indienen over NUgezond.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen