Klacht NUgezond.com: Ik heb een bestelling betaald en niets ontvangen

Klachtnummer
# 265720
Gebruiker
Hans35
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een bestelling geplaatst op 30-05-2017 voor 29,95 en betaald via iDeal tot nu toe niets ontvangen veel gebeld daar hoor je 1 ingesproken bandje.3 mails gestuurd niets terugehoord. Bijna 1 maand verder.

De oplossing

Gaarne de bestelling opsturen is dat niet mogelijk het Geld terug storten

0 reacties

Ook een klacht indienen over NUgezond.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen