Klacht NUgezond.com: Levering multivitaminen

Klachtnummer
# 66265
Gebruiker
Verm
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ben het nu zat! Per 3 maanden krijg ik normaal een nieuwe levering. Nu heb ik drie keer gebeld waar het blijft, omdat ze elke keer beloven en niet nakomen. Totaal nu ruim acht weken bezig en het is voor mij nu einde oefening. Ook via contactformulier van de site krijg ik geen antwoord of wordt teruggebeld. Zo ga je niet met je klanten om. NuGezond.com krijgt van mij een koude douche.

De oplossing

Ik heb na 3 keer bellen, mailen en nu ruim acht weken verder weinig vertrouwen. Oplossing zou zijn: Wees eerlijk en zeg gewoon wat haalbaar is. Houd mensen niet aan het lijntje. Dit werkt averechts.

1 reactie

  1. Auteur
    NUgezond.com
    Datum
    Geachte heer, volgens onze gegevens heeft u recent weer een levering ontvangen en zijn wij ons niet bewust van het feit dat u te weinig heeft ontvangen. Dit is blijkbaar wel zo. Ter compensatie sturen wij u gratis 3 verpakkingen Titamins Multi.

Ook een klacht indienen over NUgezond.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen