Klacht NUgezond.com: Na 2 weken nog niets ontvangen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 88585
Gebruiker
speedy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb 2 weken geleden een bestelling geplaats bij NuGezond.com, tot op heden heb ik helaas niets ontvangen, heb vorige week via de website een mail gestuurd met de vraag waar mijn bestelling blijft, helaas nog niets vernomen, jammer van de slechte service!

De oplossing

Ik zou graag willen weten waar mijn bestelling blijft, als het niet leverbaar is wil ik graag mijn geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    speedy
    Datum
    Niets meer gehoor, nog nagebeld, ze zouden het pakket opnieuw versturen omdat het was kwijt geraakt in de post, na 2 weken nog niets ontvangen, volgens mij gaat het hier om oplichters! koop hier niets!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
speedy
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over NUgezond.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen