Klacht NUgezond.com: Nog steeds geen geld terug

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 90700
Gebruiker
Imkje
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Inmiddels is zelfs mijn klacht verlopen. Twee producten waren niet voorradig. Meerdere keren is beloofd dat ik uiteraard mijn geld terug zou krijgen. Het is inmiddels januari. Ik heb nog steeds geen geld terug. Terwijl mijn bestelling 30 november geplaatst was

Gewenste oplossing

Onmiddellijk mijn geld terug.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Imkje
    Datum
    Eindelijk kreeg ik na ettelijke telefoontjes een normaal persoon aan de lijn en is op 16 januari het geld van de niet geleverde producten (bestelling was 30 nov 2014) teruggestort. Gelukkig maar.. Ik heb geen verontschuldigingen gekregen en ook geen uitleg waarom ik zo lang moest wachten. Ik ga hier nooit weer wat bestellen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over NUgezond.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen