Opgelost door NUgezond.com: Nooit een bestelling geplaatst en nu een levering en een aanmaning van incassobureau

chand

Hallo, ik heb nooit een bestelling geplaatst bij nugezond.com, ik heb 1 keer een levering op mijn adres gekregen met aan niet bekend naam. na telefonisch contact het pakketje terug gestuurd. na een maand krijg ik een aanmaning van een incassobureau.
ik heb inmiddels weer gebeld en doorgegeven dat ik nooit heb besteld en dat ik niet de geadresseerde ben, wel het pakketje op mijn adres gekregen.
Weer na telefonisch contact zou het worden stopgezet, en wat denk je? na een maand krijg ik weer een pakketje ( weer mijn adres met een andres naam erop)
na ruim een half uur aan de telefoon te zijn gehangen geen contact!

Stop AUB met deze spook leveringen en incasso aanmaningen!!!
betreft factuurnummer AF002495
debiteurnummer 706419

STOP AUB direct met deze spook zendingen en incasso bedreigingen!!!!
ik heb NOOIT besteld en het pakketje teruggestuurd.

NUgezond.com
    Dit betreft een aanmelding via facebook voor een proefzending multivitaminen waarbij helaas iemand al dan niet opzettelijk een foutief adres heeft achtergelaten. Zoals ook telefonisch besproken hebben wij het dossier inmiddels gesloten en dit ook aan het incassobureau doorgegeven.
    chand
    Graag zou ik de voorstel tot afhandeling ook schriftelijk bevestigd willen hebben.

Ook een klacht indienen over NUgezond.com?