Klacht NUgezond.com: Nu gezond Rynd BV, hier precies dezelde klacht. .

simtwilt

Een half jaar geleden een gratis proefzending ontvangen en 1 driemaanden pakket, de rekening keurig betaald en dan ineens een half!! jaar later een aanmaning van Rynd BV met 15, 00 euro incasso kosten. Gebeld met NU Gezond en na 28!! minuten in de wacht kreeg ik te horen dat ik ook alleen 2,95 kon betalen en dus geen incasso kosten meer. Ik heb dan maar betaald om van het gezeur af te zijn. Bestel hier nooit iets!

Heb het zelf opgelost wil graag anderen waarschuwen.

NUgezond.com
    U heeft inderdaad de rekening voor de kwartaalzending op tijd betaald, waarvan dank. De rekening van de proefzending echter stond nog open. Vandaar dat u bericht van Rynd BV gekregen heeft. Aangezien wij begrijpen dat het kan gebeuren dat er over een factuur heengekeken wordt, zeker als het om een dergelijk klein bedrag van € 2,95 gaat, hebben wij de extra kosten laten vervallen. Wij vinden het jammer dat u teleurgesteld bent en anderen adviseert niet bij ons te kopen. Wij menen echter dat wij deze zaak netjes afgehandeld hebben.

Ook een klacht indienen over NUgezond.com?