Opgelost door NUgezond.com: NUgezond.com komt de toezegging "we gaan het aankoopbedrag terug storten" niet na!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 268124
Gebruiker
Marbeuk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb eind april een deel van de bestelling ontvangen, Met een kaartje erbij met de tekst "de Ahava gentle eye cream is momenteel niet op voorraad. Wij gaan het aankoopbedrag terugstorten" Helaas is dat tot op heden 21 juli nog niet gebeurd.
Ik heb getracht het bedrijf te bellen 085-4884996, maar ik krijg steeds een automatisch antwoord apparaat, toen een paar keer geemaild naar info@nugezond.com met het verzoek het resterende bedrag terug te storten.

De oplossing

Het geld van het niet geleverde Ahava gentle eye cream, terug storten op NL74 INGB 0003 9671 52

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marbeuk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het bedrag van het niet geleverd product is 24 juli, 3 dagen na het plaatsen van mijn klacht terug gestort. Ik ben tevreden, maar ook verbaast dat dit bedrijf pas een klacht afhandeld wanneer die de klachtenkompas op internet wordt gezet!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over NUgezond.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen